XTRATUFMen's Leather Ankle Deck Boot
Product details
Web ID: 270133817 reviewssorted by Newest
Definitely impressed
Pretty impressed with these they do run smaller I purchased a size 13 and I am a size 12 foot but yes the leather is a very nice added benefit as well as the traction comfort and fit
Recommends this product
Customer review from xtratuf.com
Good looking boot not durable
Wore for 3 weeks so far boot is comfy but the stitching around the tops is already coming undone
Customer review from xtratuf.com
Response from xtratuf.com
Hello, we appreciate you sharing your feedback with us! We're sorry to hear that your boots haven't met expectations. We do offer a 1-year limited warranty in normal use against any manufacturing flaw(s), defective materials and workmanship. This warranty is honored by all of our authorized sellers if you did not purchase these from our website. If there is anything we could do to help or improve your experience, please let us know by calling us at 1-800-848-9452 or emailing us at xtratufcustomersupport@rockybrands.com. We're here to help!
Junk
Extremely uncomfortable and has bruised the ball of my foot typically wear work boots every day or grundens. These boots will be going in the trash
Customer review from xtratuf.com
Response from xtratuf.com
Hello, We are sorry to hear that these boots do not fit. We will be in touch with you to go over options. We want to be sure you are 100% satisfied with your purchase. We appreciate your support.
returned shoes because they didnt fit. never received refund
Recommends this product
Customer review from xtratuf.com
Response from xtratuf.com
Hello, We are sorry to hear that you have yet to receive your refund on the boots that you returned. We will be in touch with you to review the return and make sure you get your refund.
Super tight!
Crushingly small. I wear a size 9 in everything from every brand, but I couldn't even get my foot in a 9. The online fit guide said I should buy a 10.5. I returned the 9 and now have a 9.5. Still super hard to get into, but the length is correct. Width and instep are super snug. In the process of stretching them out
Recommends this product
Customer review from xtratuf.com
Response from xtratuf.com
Hello, thank you for taking the time to share your experience with these boots with us. I'm sorry to hear that the size hasn't fully been to your liking. I hope that they continue to become more comfortable for you over time! Please let us know if we can assist you with finding another boot in the future.
Very comfortable and versatile!
Super comfortable. Break in quickly. Supportive for a non lace boot. Bought them from my local dealer the week they arrived. Threw out all my old Chelsea boots and now wear these in their place. They in a tad small compared to my other boots. I wear merino wool socks year round so the added space was nice.
Customer review from xtratuf.com
Great and Comfy
I bought this a couple of weeks ago and happy that I did. Very comfy and durable.
Customer review from xtratuf.com